مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-05اجتماعي

پروژه ای که آغاز نشده تبدیل به زباله دانی شد!


سوم خرداد بود که بزرگترین پروژه شهر زنجان با حضور مسوولان استان کلنگ زنی شد، تا بخشی از مشکلات ترافیکی منطقه برطرف شود، اما با گذشت 5 ماه نه تنها اتفاق چشمگیری در این پروژه رخ نداده بلکه خیابان پیرمحمدی که سرآغاز این طرح است تبدیل به زباله دانی شده است.

- بزرگترین پروژه شهر زنجان که هدف آن اصلاح مسیر تا خروجی شهر زنجان به طرف آرامستان و شهرک صنعتی و مسیر روستاهای قره پشتلوی زنجان که در روزهای پنج شنبه و جمعه ترافیک شدید مشکل اصلی اهالی و شهرک های کوی خرداد، الهیه، کوی فرهنگ، ثمین و.

است، آغاز شد.

اما با گذشت حدود 5 ماه و 10 روز یا 164 روز از کلنگ زنی پروژه هنوز اتفاقی در پیشرفت آن رخ نداده است و ظاهرا هنوز در مرحله تجهیز کارگاه است.

خیابان شهید پیرمحمدی یکی از مناطقی است که این پروژه از آن آغاز می شود و قرار است بخشی از بار ترافیکی سه راه امجدیه و خیابان 17 شهریور به این خیابان منتقل شود، این روزها تبدیل به یک زباله دانی بزرگ شده است.

در این خیابان بتون های روی کانال عبوری خیابان شهید پیرمحمدی در همان روزهای ابتدایی برداشته شد، تا اقدامات اولیه پروژه آغاز شود، اما با گذشته روزهای متمادی هنوز اتفاق خاصی در این خیابان رخ نداده است و این منطقه به محل تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی اهالی منطقه و خیابان های اطراف تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ای که آغاز نشده تبدیل به زباله دانی شد!

پروژه ای که آغاز نشده تبدیل به زباله دانی شد!