مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 00:102023-10-27بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی آغاز حمله زمینی به غزه را رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه بعد از انتشار گزارش هایی از «توسعه عملیات زمینی» رژیم صهیونیستی در غزه، - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اینکه توسعه عملیات زمینی در غزه به معنی آغاز عملیات زمینی در این منطقه است را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه بعد از انتشار گزارش هایی از توسعه عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه، آغاز حمله زمینی به این منطقه را رد کرد.

ساعاتی قبل تر منابع خبری به نقل از یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که نیرو های این رژیم به دنبال توسعه فعالیت های زمینی هستند.

  قطع اینترنت و دیگر ابزار های ارتباطی در غزه و همچنین حملات سنگین هوایی رژیم صهیونیستی موجب شده بود عده ای این رویداد ها را به منزله آغاز حمله زمینی رژیم به غزه قلمداد کنند.

  با وجود این، پیتر لرنر، سخنگوی ارتش رژیم اسراییل در مصاحبه ای با ای بی سی اینکه توسعه این عملیات به معنی آغاز عملیات زمینی در غزه است را رد کرد.

   همزمان، پنج مقام آمریکایی به روزنامه واشنگتن پست گفته اند دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از اسراییل خواسته در طرح خود برای انجام حمله زمینی به غزه بازنگری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی آغاز حمله زمینی به غزه را رد کرد

ارتش رژیم صهیونیستی آغاز حمله زمینی به غزه را رد کرد