مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-10بين الملل

جبلی: شبکه المنار پیشگام حمایت از مقاومت است


همراهی گسترده مردم جهان و حمایت آنان از مردم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، چیزی جز دستاورد رسانه های مقاومت نیست.

- رییس صدا و سیما گفت: همراهی گسترده مردم جهان و حمایت آنان از مردم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، چیزی جز دستاورد رسانه های مقاومت نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صدا سیما، پیمان جبلی با حضور در استودیوی شبکه تلویزیونی المنار در لبنان، ضمن تبریک به این شبکه به دلیل پیشتازی در حمایت رسانه ای از جبهه مقاومت اعلام کرد که با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم آماده ایم در حوزه رسانه ای به جبهه متحد مقاومت کمک کنیم.

پیشگامی شبکه المنار در حمایت از مقاومت جبلی در این گفت وگو خطاب به شبکه المنار گفت: به شما و همکارانمان در شبکه المنار به دلیل پیگیری دقیق و سریع تحولات و عملکرد مقاومت در فلسطین یا لبنان خسته نباشید می گویم.

همان گونه که انتظار داشتیم شبکه المنار در همراهی با مقاومت پیشگام بود.

چنانچه اشاره کردید، مقاومت قهرمان فلسطین، که با عملیات طوفان الاقصی معجزه ای را خلق کرد و این شکست بی سابقه در تاریخ رژیم صهیونیستی را بر دشمن تحمیل کرد.

وی افزود: واکنش اسراییل و رژیم صهیونیستی به این عملیات قهرمانانه چیزی جز کشتار مردم، کشتار کودکان و بی گناهان و مردم بی دفاع غزه نبود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: شبکه المنار پیشگام حمایت از مقاومت است

جبلی: شبکه المنار پیشگام حمایت از مقاومت است