مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 06:552023-11-17فرهنگي

باید و نبایدهای چینش اکران؛ سینمای اجتماعی بالاخره جان می گیرد؟


ارتزاق سینماگران رابطه مستقیمی با فروش آثار دارد ، چینش اکران و تنوع آن هم رابطه مستقیمی با میزان مخاطب سینما دارد، شناخت سلیقه مخاطب و البته فراهم کردن آثار برای تمامی سلیقه ها می تواند به فروش سینما کمک کند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: اقتصاد و مخاطب سینما یکی از مهم ترین عوامل و حتی ستون اصلی حیات آن است، اما خود این موارد مهم نیز برای بهبود شرایط نیاز مهمی به نوع و شکل چینش اکران دارند.

چینش اکران به معنای انتخاب چند فیلم سینمایی برای اکران هم زمان روی پرده سینما است.

کارشناسان بسیاری معتقدند که نوع چینش اکران در میزان استقبال مخاطب از سینما اهمیت بسیاری دارد ، چراکه با چینش درست آثار سینمایی در اکران آن ها و البته با درنظر گرفتن تمامی سلیقه ها درآن در طول مدت زمان اکران هر مخاطب با هر سلیقه ای فیلمی برای تماشا داشته باشد، اینگونه مخاطب سینما افزایش خواهد داشت چراکه مخاطب به اصطلاح خاکستری سینما که این هنر جز برنامه روزانه اش نیست به سالن سینما خواهد رفت.

 مجتبی بهزادیان مدیر پخش شرکت بهمن سبز در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ما باید در یک چینش اکران سینمایی برای هر سلیقه ای فیلم داشته باشیم، یعنی اینکه تمرکزمان رو فیلم های کمدی یا حتی یک دوره ای هم روی فیلم های اجتماعی داشته باشیم درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید و نبایدهای چینش اکران؛ سینمای اجتماعی بالاخره جان می گیرد؟

باید و نبایدهای چینش اکران؛ سینمای اجتماعی بالاخره جان می گیرد؟