مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:522023-11-02سياسي

اهدای 365 سری جهیزیه به مددجویان ایلامی


از ابتدای سال جاری تاکنون 365 سری جهیزیه برای زوج های مددجو در ایلام تأمین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی، ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار و 600 زوج مددجو و نیازمند این استان جهیزیه رایگان دریافت کرده اند.

  وی افزود: کالاهای جهیزیه اهدایی کمیته امداد به زو ج های مددجو تعداد 5 قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: از این تعداد سری جهیزیه بیش از یک هزار و 270 سری مربوط به سال گذشته و 365 سری نیز از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

مرادی بیان کرد: طی آیینی تعداد 150 سری جهیزیه هر سری 5 قلم کالای اساسی به ارزش 45 میلیارد ریال اهدایی مقام معظم رهبری بوده که برای تحویل به زوج های مددجو به شهرستان های تابعه استان ارسال شد.

وی اضافه کرد: تهیه جهیزیه یکی از خدمات و برنامه های حمایتی مهم کمیته امداد بوده و تهیه جهیزیه برای زوج های دم بخت با کمترین زمان پشت نوبت بودن از برنامه های این نهاد است و مشارکت خیرین و مردم نیکوکار در این راستا می تواند راهگشا باشد و لذا از عموم مردم شریف برای مشارکت و همراهی دعوت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 365 سری جهیزیه به مددجویان ایلامی

اهدای 365 سری جهیزیه به مددجویان ایلامی