مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-11سياسي

همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس دنبال می شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: تلاش شده در قانون برنامه هفتم توسعه این مورد حل و دائمی شود تا کسی نتواند آن را تغییر یا کاهش دهد، -  حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص متناسب سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: یکی از مطالباتی که در نقاط مختلف کشور وجود دارد، مطالبه بازنشستگان است که موضوعی درست و به جاست.

وی با بیان اینکه حقوق بازنشستگان در شرایط فعلی کفاف زندگی و عائله آنها را نمی دهد، تصریح کرد: مجلس در حال پیگیری و حل چند مورد است که یکی از این موارد بحث متناسب سازی یا همسان سازی حقوق بازنشستگان است که در بودجه 1402_ 1401 دنبال کرده ایم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: تلاش شده در قانون برنامه هفتم توسعه این مورد حل و دائمی شود تا کسی نتواند آن را تغییر یا کاهش دهد، باید مسئله همسان سازی برای همیشه تصویب شود.

وی گفت: دومین کاری که برای این قشر جامعه انجام می شود، مطالبات صندوق های بازنشستگان است که در دولت ها و ادوار مختلف پرداخت نشده و از دولت طلب دارند و مطالبات آنها بالغ بر 600 هزار میلیارد تومان به عنوان مثال فقط مطالبه صندوق خصوصی تامین اجتماعی است.

فلاحی به پرداخت این مطالبات از سوی دولت و غنی شدن صندوق ها اشاره کرد و گفت: با تصویب این طرح، خود صندوق های با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس دنبال می شود

همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس دنبال می شود