مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-19سياسي

قدردانی آیت الله جوادی آملی از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از فلسطین


حضور مردمی که این ایام مخصوصا دیروز در مراسم حمایت از غزه شرکت کرده بودند را ارج می نهمیم و ازذات اقدس اله مسئلت می کنیم به فرد فرد این ها سعادت و خیر و فوز دنیا و آخرت مرحمت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله عبدالله جوادی آملی در ابتدای درس خارج فقه امروز خود تصریح کرد: حضور مردمی که این ایام مخصوصا دیروز در مراسم حمایت از غزه شرکت کرده بودند را ارج می نهمیم و ازذات اقدس اله مسئلت می کنیم به فرد فرد اینها سعادت و خیر و فوز دنیا و آخرت مرحمت کند.

وی بیان کرد: ما در تظاهرات هایی که قبل از انقلاب داشتیم، مراجعه می کردیم که پیامبر و اصحاب در غزوات، کدام سوره و کدام آیه و کدام ذکر را می خواندند، ما هم به همان ها عمل کنیم! توسلات، دعاها و ذکر گفتن ها و عنایت های الهی، سهم مهم و اساسی در پیروزی ها دارند اگر نگوییم تنها و مهم همین هاست! مرجع تقلید شیعیان اظهار کرد: یک زمانی فرعونی وجود داشت که به عظمت یاد می شد اما ذات اقدس الهی بساط او را برچید و فرمود ما کاری کردیم که به ذهن کسی نمی آید.

آن زمانی که اصحاب حضرت موسی آمدند به روبروی دریا، به موسای کلیم گفتند جلو دریاست و پشت سر هم لشکر جرار فرعون! دستور رسید این عصا را بزن به دریا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی آیت الله جوادی آملی از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از فلسطین

قدردانی آیت الله جوادی آملی از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از فلسطین