مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-26بين الملل

محمد صدر: ایران وارد جنگ غزه نمی شود


جنایات فجیعی که رژیم اسراییل به صورت روزمره علیه غیرنظامیان غزه انجام می دهد، به گونه ای است که نه فقط در ایران و نه فقط در کشورهای عربی و اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بخش هایی از گفتگوی روزنامه هم میهن با سیدمحمد صدر معاون وزیر امورخارجه دولت اصلاحات در گفت وگو با هم میهن را بخوانید.

با توجه به شرایط بحرانی منطقه و جنگ غزه، فکر می کنید بهترین استراتژی و رویکردی که جمهوری اسلامی ایران در قبال این جنگ برای تامین منافع ملی و جلوگیری از آسیب می تواند در پیش بگیرد، چیست؟ موضع رسمی ایران توسط مقام رهبری اعلام شد.

برخی افراد بودند که اندکی ناپخته عمل می کردند و طوری صحبت می کردند که انگار ایران در اقداماتی که حماس انجام می دهد، دخالت کرده است.

تردیدی نیست که حماس حق دارد علیه اشغالگری مقاومت کند.

اما ایران دخالتی در این موضوع نداشت و همانطور که رهبری اعلام کردند که عملیات اخیر کار طراحان هوشمند و جوانان و فعالانِ ازجان گذشته فلسطینی بود و تاکید کردند کسانی که می گویند ضربه اخیر فلسطینی ها ناشی از غیرفلسطینی ها است، ملت بزرگ فلسطین را نشناخته اند و دست کم گرفته اند کار حماس کاری درست و مشروع است و آنها علیه اشغالگری و علیه جنایت هایی است که اسراییل در طول تاریخ انجام داده است، مبارزه می کنند و به همین دلیل اقدامات آنها قابل تای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد صدر: ایران وارد جنگ غزه نمی شود

محمد صدر: ایران وارد جنگ غزه نمی شود