مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-23سياسي

داوطلبان ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند


رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: داوطلبان ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند و به موقع مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا ظهر امروز و در هفدهمین جلسه ی ستاد انتخابات استان که با حضور رؤسای کمیته های این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می توانند احکام کارگزینی یا بازنشستگی که به تأیید دستگاه استانی مربوطه رسیده را جهت ارائه گواهی پنج سال سابقه اجرایی یا آموزشی یا پژوهشی یا قضایی در سامانه ثبت نام بارگذاری کنند.

وی گفت: امروز وارد پنجمین روز از ثبت نام نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده ایم و روند ثبت نام رو به رشد است.

  رییس ستاد انتخابات استان همدان افزود: تعداد 132 نفر در پایان روز چهارم ثبت نام نهایی خود را انجام داده اند که از این تعداد 13 نفر خانم و 119 نفر آقایان هستند.

وی گفت: 13 نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری، 104 نفر کارشناسی ارشد، 11 نفر کارشناسی و چهار نفر مدرک حوزوی دارند.

رضانیا اضافه کرد: تاکنون 46 نفر برای حوزه انتخابیه همدان و فامنین، 22 نفر برای ملایر، 15 نفر برای رزن و درگزین، 14 نفر برای بهار و کبودرآهنگ، 13 نفر برای تویسرکان، 12 نفر برای نهاوند و 10 نفر برای اسدآباد، ثبت نام خود را نهایی کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند

داوطلبان ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند