مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-11بين الملل

حمیمیم: ارتش سوریه یکی از فرماندهان جبهه النصره را در ادلب به هلاکت رساند


معاون رییس مرکز حمیمیم اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه روز سه شنبه یکی از فرماندهان میدانی گروه تروریستی جبهه النصره را در ادلب هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.

- معاون رییس مرکز حمیمیم اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه روز سه شنبه یکی از فرماندهان میدانی گروه تروریستی جبهه النصره را در ادلب هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وادیم کولت، معاون رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) در کنفرانسی مطبوعاتی اظهار کرد: نیروهای ارتش سوریه سه شنبه هفت نوامبر سعید یوسف الرحمان، یکی از فرماندهان میدانی گروه تروریستی جبهه النصره را که در بمباران شهرک القرداحه واقع در استان لاذقیه دست داشت، در منطقه روستای معیان در استان ادلب هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.

کولت گفت: یکشنبه اعلام شد که نیروی هوایی روسیه انبار پهپادهای شبه نظامیان را در استان ادلب بمباران کرد.

معاون رییس حمیمیم افزود: نیروی هوایی روسیه حملات هوایی را علیه برخی اهداف متعلق به تشکل های مسلح غیرقانونی که در بمباران پایگاه های نیروهای دولت سوریه دست داشتند، اجرا کرد و در شهرک های فیلفل و اریحا در استان ادلب، مخفیگاه های زیرزمینی شبه نظامیان و مرکز کنترل پهپادها بمباران شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیمیم: ارتش سوریه یکی از فرماندهان جبهه النصره را در ادلب به هلاکت رساند

حمیمیم: ارتش سوریه یکی از فرماندهان جبهه النصره را در ادلب به هلاکت رساند