مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-26سياسي

امام جمعه همدان: در مبارزه با فساد تبعیض صورت نگیرد


امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه در عرصه مبارزه با فساد نباید تفاوتی بین برخورد با یک مجموعه اداری یا یک فرد عادی از جامعه وجود داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با بازرس کل استان با بیان اینکه سازمان بازرسی وظیفه حفاظت از حقوق شهروندان را بر عهده دارد، اظهار کرد: آنجایی که کسی توانایی دفاع از حق خود را ندارد، وظیفه چنین سازمان هایی بیشتر خود را نشان می دهد.

وی با تأکید بر اینکه حضرت امیر(ع) در نامه خود نسبت به این موضوع و دفاع از حقوق بی پناهان حساسیت خاصی داشتند، گفت: آنجایی که یک شهروند عادی شاید نتواند حرف خود را بیان کند این سازمان بازرسی است که می تواند برای تأمین حقوق آنها دست به کار شود.

امام جمعه همدان با اشاره با اهمیت تعامل سازمان بازرسی با مدیران، گفت: بارها به مسئولان تذکر داده ام که اگر کاری می خواهید انجام دهید و در این عرصه خلا قانونی وجود دارد، بهترین راه مشورت با سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی برای ارائه راهکار قانونی است.

وی با بیان اینکه مدیر باید جسارت انجام کار و رفع مشکلات مردم را داشته باشد، گفت: مسئولان باید سازمان بازرسی را در کنار خود ببینند و تقابلی در این بین  وجود ندارد، چراکه اگر تعامل به درستی صورت نگیرد کارها به سادگی پیش نخواهد رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه همدان: در مبارزه با فساد تبعیض صورت نگیرد

امام جمعه همدان: در مبارزه با فساد تبعیض صورت نگیرد