مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-19سياسي

پرستاری؛ حرفه ای انسانی و اسلامی است


وزیر بهداشت با بیان اینکه پرستاری حرفه ای انسانی و اسلامی است، گفت: جامعه و کشوری چون ما که سرشار از عواطف و ارزش هاست، باید به این منادیان مهر و کرامت و اسطوره های تعهد و مسئولیت شناسی به دیده تکریم بنگرد.

- وزیر بهداشت با بیان اینکه پرستاری حرفه ای انسانی و اسلامی است، گفت: جامعه و کشوری چون ما که سرشار از عواطف و ارزش هاست، باید به این منادیان مهر و کرامت و اسطوره های تعهد و مسئولیت شناسی به دیده تکریم بنگرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در پیامی به مناسبت روز پرستار آورده است: سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز بزرگداشت مقام پرستار را به جامعه گرانقدر پرستاری کشور صمیمانه تبریک می گویم.

انتخاب سالروز ولادت بزرگ بانوی اسلام، حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار نشانه عظمت و رفعت این قشر خدوم ، دلسوز، پرتلاش و فداکار است.

زیرا حضرت زینب (س) گرامی ترین سرمشق صبر و مقاومت برای همه انسان ها در طول تاریخ است که در دشوارترین شرایط، رسالت امام حسین (ع) را تکمیل و پیام جاودانه عاشورا را در گوش عالم و آدم طنین انداز کرد.

نامگذاری این روز فرخنده به عنوان روز پرستار، ادای احترام به فرشتگان رحمت الهی است که خدمت به خلق را بزرگترین افتخار خود می دانند و به واسطه این افتخار در پی کسب رضای الهی اند؛ و چه نارسایند واژه ها در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاری؛ حرفه ای انسانی و اسلامی است

پرستاری؛ حرفه ای انسانی و اسلامی است