مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-18سياسي

4150 برنامه طی هفته بسیج در گلستان اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار علی ملک شاهکویی در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک تفکر و شچره طیبه است که صرفا یک تشکیلات نظامی نبوده بلکه سازمانی برای خدمت و یاری به محرومان و مستضعفان عالم است.

- فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به شعار محوری امسال هفته بسیج مبنی بر بسیج امید ملت ایران است گفت: چهار و 150 برنامه طی هفته بسیج در گلستان اجرا می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار علی ملک شاهکویی در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک تفکر و شچره طیبه است که صرفا یک تشکیلات نظامی نبوده بلکه سازمانی برای خدمت و یاری به محرومان و مستضعفان عالم است.

وی افزود: شعار محوری امسال بسیج امید ملت ایران است و بر اساس برنامه ریزی تلاش داریم تا چهار هزار و 150 برنامه در هشت سرفصل را اجرا کنیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: برنامه های ترسیمی ار روز دوشنبه 29 آبان ماه با شعار جهاد، خدمت، سازندگی شروع شده و تا پنجم آذر ماه روز ملی گرگان ادامه خواهد داشت.

ملک شاهکویی گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مقرر است تا اجلاسیه شهدای زن اهل تسنن کشور درهشتم آذرماه در آق قلا برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4150 برنامه طی هفته بسیج در گلستان اجرا می شود

4150 برنامه طی هفته بسیج در گلستان اجرا می شود