مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-08سياسي

جشنواره ملی بازی های بومی محلی در جوانرود برگزار می شود


رییس گروه نظارت بر تاسیسات گردشگری کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ملی بازی های بومی محلی در شهرستان جوانرود خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس گروه نظارت بر تاسیسات گردشگری کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ملی بازی های بومی محلی در شهرستان جوانرود خبر داد.

محمدرضا جلدی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان جوانرود به عنوان قطب گردشگری تجاری استان کرمانشاه یکی از مراکز اصلی گردشگرپذیر استان است.

وی افزود: سالانه هزاران گردشگر از سراسر ایران از بازارچه مرزی جوانرود بازدید می کنند و این یک ظرفیت ویژه برای استان کرمانشاه است.

رییس گروه نظارت بر تاسیسات گردشگری کرمانشاه تصریح کرد: با وجود ورود هزاران گردشگر به این شهرستان متاسفانه با توجه به نبود امکانات و برنامه های جانبی ماندگاری گردشگر در این شهرستان بسیار پایین است، در حالیکه جوانرود از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است که می تواند مورد توجه گردشگران قرار گیرد.

وی گفت: برنامه ریزی برای بهبود ماندگاری گردشگر در شهرستان علاوه بر افزایش زیرساخت ها نیازمند برگزاری رویدادهای متعدد گردشگری برای معرفی هرچه بیشتر آن است.

جلدی افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده با دستگاه های ذیربط جشنواره ملی بازی های بومی محلی در جوانرود برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی بازی های بومی محلی در جوانرود برگزار می شود

جشنواره ملی بازی های بومی محلی در جوانرود برگزار می شود