مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-04بين الملل

گزارش دادگاه رابرت دنیرو و دستیار سابقش ؛ شرم بر تو ...


رابرت دنیرو که حالا با شکایتی 12 میلیون دلاری از سوی دستیار سابقش به اتهام «وارد آوردن پریشانی عاطفی به او و لطمه به اعتبارش» مواجه شده، در این جلسه فریادزنان خطاب به رابینسون گفت: - رابرت دنیرو که حالا با شکایتی 12 میلیون دلاری از سوی دستیار سابقش به اتهام وارد آوردن پریشانی عاطفی به او و لطمه به اعتبارش مواجه شده، در این جلسه فریادزنان خطاب به رابینسون گفت: شرم بر تو روزیاتو نوشت: رابرت دنیروی 80 ساله در جدیدترین جلسه از دادگاه شکایت دستیار شخصی سابقش گراهام چیس رابینسون، از او که در نیویورک برگزار شد اذعان کرد که رابینسون را به شدت مورد سرزنش قرار داده و او را بچه ننر لعنتی خطاب کرده بود.

دنیرو که حالا با شکایتی 12 میلیون دلاری از سوی رابینسون به اتهام وارد آوردن پریشانی عاطفی به او و لطمه به اعتبارش مواجه شده، در این جلسه فریادزنان خطاب به رابینسون گفت: شرم بر تو! گراهام چیس رابینسون از سال 2008 تا 2019 برای رابرت دنیرو کار می کرد.

او بعد از درگیری های مکرر با شریک زندگی دنیرو، تیفانی چن، در سال 2019 از سمت خود در شرکت فیلمسازی دنیرو به نام Canal Productions به عنوان معاون تولید و سرمایه ی این مجموعه استعفا داد.

رابینسون که سالانه 300 هزار دلار حقوق می گرفت، همه جور مسئولیتی داشت، از تزیین درخت کریسمس دنیرو تا بردن او به بیمارستان در نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دادگاه رابرت دنیرو و دستیار سابقش ؛ شرم بر تو ...

گزارش دادگاه رابرت دنیرو و دستیار سابقش ؛ شرم بر تو ...