مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-20سياسي

تفکر بسیجی انتفاضه سنگ را به مقاومت امروز مبدل کرده است


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: فراموش نکنیم که در 30 سال قبل در فلسطین انتفاضه سنگ را داشتیم ولی امروز آنان با امکانات بیشتر و به روزتر و با موشک در جلوی دشمن صهیونیستی اشغالگر ایستاده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: فراموش نکنیم که در 30 سال قبل در فلسطین انتفاضه سنگ را داشتیم ولی امروز آنان با امکانات بیشتر و به روزتر و با موشک در جلوی دشمن صهیونیستی اشغالگر ایستاده اند.

سردار محمدرضا مهدوی، صبح امروز دوشنبه 29 آبان در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: در طول 44 سال گذشته بسیج در همه عرصه های محرومیت زدایی، امنیتی، سازندگی و … نقش ایفا کرد و در واقع خوش درخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدوی با بیان اینکه افتخار بسیج بر این است که در رأس آن فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود دارد، گفت: امروزه بسیج الگوی بسیاری از آزادی خواهان جهان قرار گرفته است چرا که از دل مردم برخواسته و برای مردم کار و تلاش می کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بسیج گره های بسیار بزرگی را در جامعه باز کرده است، بیان کرد: بسیج در بسیاری از بخش ها در کنار دستگاه های اجرایی بوده است و یا برای خدمتگزاری آنان راه را باز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی انتفاضه سنگ را به مقاومت امروز مبدل کرده است

تفکر بسیجی انتفاضه سنگ را به مقاومت امروز مبدل کرده است