مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-05اجتماعي

ارائه خدمات مشاوره به 600 دانش آموز و والد در چهارمحال و بختیاری


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به ارائه خدمات مشاوره به 600 دانش آموز و والد از ابتدای مهرماه تا کنون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی خدیبی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 72 نمازخانه مستقل در استان وجود دارد که نیازمند پنج هزار و 260 متر فرش سجاده ای است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر در یک هزار و 655 مدرسه نمازهای جماعت ساماندهی و برگزار می شود.

وی افزود: در یک هزار و 97 مدرسه استان نماز جماعت توسط فرهنگیان، در 101 مدرسه توسط معلمان روحانی، در 114 مدرسه توسط روحانیون، در 321 مدرسه توسط ائمه روحانی طرح امین و در 20 مدرسه نماز جماعت توسط معتمد محل برگزار می شود.

خدیبی با اشاره به ضرورت توجه به ساخت نمازخانه در مدارس مناطق محروم، اضافه کرد: در حال حاضر 2 نمازخانه مدرسه در شهرستان بن با زیربنای 240 مترمربع و یک نمازخانه در بخش لاران با زیربنای 100 مترمربع در مرحله فوندانسیون است.

وی اظهار داشت: طرح نماد(نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در جهت افزایش کیفیت زندگی دانش آموزان با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت رشد و تکامل یکپارچه دانش آموزان در سطح مدارس استان در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاوره به 600 دانش آموز و والد در چهارمحال و بختیاری

ارائه خدمات مشاوره به 600 دانش آموز و والد در چهارمحال و بختیاری