مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-09اجتماعي

التیامی بر زخم سیلاب بر طبیعت مازندران


مطمئنا اولین بار نیست که شاهد وقوع سیل در استان مازندران هستیم و آخرین باز هم نخواهد بود، همواره زخم سیلاب بر طبیعت مازندران هستیم اما موضوع مهم راهکارها و تمهیداتی است که بتواند به به بحث خسارت های ناشی از سیل پایان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احتمال وقوع سیل در مازندران پرباران همواره وجود دارد به این دلیل که سیلاب با طبیعت استان عجین شده؛ به طوری که با هر بار بارش باران طی اطلاعیه های هواشناسی در ارتباط با وقوع سیل در استان هشدار داده می شود.

براساس گفته کارشناسان، در ارتباط با وقوع سیل به جای اینکه دنبال مقصد باشد که دلیلش طبیعت است و شرایط اقلیمی باید به دنبال راهکارهایی برای جبران کاهش خسارت باشیم.

  ازجمله مواردی که در این زمینه کمک کننده است در کنار توجه به هشدارهایی ازجمله پرهیز از اتراق در حاشیه رودخانه ها و سایر بحث ساماندهی، لایروبی و همچنین ساخت و سازها در بستر رودخانه ها دنبال می شود تا بتواند التزامی بر زخم سیل در استان مازندران باشد.

بارش سنگین و سیل آسای 13 آبان ماه امسال موجب طغیان رودخانه های پلنگ آبرود در کلارآباد، خرک آبرود در سلمان شهر و کاظم رود در عباس آباد در غرب استان شد و وجود درختان شکسته و افتادا در بستر و حریم رودخانه ها بر شدت خسارت افزود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التیامی بر زخم سیلاب بر طبیعت مازندران

التیامی بر زخم سیلاب بر طبیعت مازندران