مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-16سياسي

بسیاری از احزاب پس از پیروی مردم را فراموش می کنند


بسیاری از احزاب پس از پیروی مردم را فراموش می کنند.

- ایسنا/هرمزگان رییس حزب همت گفت: بسیاری از احزاب پس از پیروی مردم را فراموش می کنند.

سید احمد نبوی امشب (بیست و پنجم آبان ماه)، در نشست حزب همت استان هرمزگان که در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، با ذکر این نکته که دشمن به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت کشور است، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از نقاط قوت تاریخ ایران است ودشمن تمام تلاش خود را برای تحریف این واقعه تاریخی به کار گرفته است.

وی، با ذکر این نکته که بیش از 75 درصد خاک ایران در طول تاریخ به واسطه بی لیاقتی حاکمان از دست رفته است، عنوان کرد: برای اولین بار در تاریخ ایران، جنگی به کشور تحمیل شد که یک وجب خاک هم از آن جدا نشد.

این رویداد تاریخی ناشی از ایثار و از خودگذشتی شهدا و جانبازان دفاع مقدس است همان کسانی که که اجازه ندادند در جنگی با وسعت 14 هزار کیلومتر حتی یک وجب از خاک ایران کم شود.

وی شهدا را نقطه قوت جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: دشمن از طریق ترویج دروغ و تحریف و استفاده از تغییر نسل، قصد دارد جایگاه شهدا و دفاع مقدس در جامعه را تخریب کند و فرهنگ شهادت را از بین ببرد.

توکلی، با اشاره به کنفرانس کمپ دیوید و توافق تشکیلات خودگردان فلسطین با اسراییل در سالیان گذشته، تصریح کرد: تعیین روز قدس توسط امام خمینی (ره) پس از پیروزی انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از احزاب پس از پیروی مردم را فراموش می کنند

بسیاری از احزاب پس از پیروی مردم را فراموش می کنند