مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-02سياسي

رشد اقتصادی استان اردبیل، اولویت اصلی دولت است


رشد اقتصادی استان، اولویت دولت است که در این راستا تلاش شد اولویت ها برمبنای رشد اقتصادی تنظیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان سفر به شهرستان خلخال شامگاه روز گذشته در نشست صمیمی با جمعی از فعالان اجتماعی نخبگان و منتخبین شهرستان خلخال، اظهار کرد: رشد اقتصادی استان، خواسته اصلی دولت است چراکه تمام مسائل از جمله آموزش، بهداشت، سلامت و نظام اجتماعی وابسته به اقتصاد است.

  وی با بیان این که تلاش می کنیم اولویت ها را برمبنای رشد اقتصادی تنظیم کنیم، افزود: باتوجه به اینکه منابع دولت محدود است اولویت بندی پروژه ها بر مبنای مسائل اساسی در توسعه استان در دستور کار بوده و باید توجه کرد که روش های غلط و نادرست اجرا شده در گذشته استان اردبیل که منجر به عدم توسعه شده، تکرار نشود.

  استاندار اردبیل بیان کرد: در ابتدا استقرار دولت محلی، شاخص های استان اردبیل را مشخص کردیم و متاسفانه در کلیه بخش ها وضعیت استان بسیار نامناسب بود و در طی 2 سال اخیر برای جبران عقب ماندگی های تاریخی برنامه های جامع تدوین شده است.

عاملی با بیان این که برای رشد اقتصادی 2 راه حل وجود دارد، تصریح کرد: در مرحله ی اول باید زیرساخت ها توسعه یابد و در مرحله دوم به سراغ پروژه هایی برویم که افزایش تولید داشته باشند چراکه رشد اقتصادی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی استان اردبیل، اولویت اصلی دولت است

رشد اقتصادی استان اردبیل، اولویت اصلی دولت است