مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-16سياسي

بستر حضور گروه های سیاسی در انتخابات فراهم است


معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی صرفا سیاسی نیست، گفت: بخشی از این رقابت ها منطقه ای و محلی است اما بسترها برای حضور و نقش آفرینی تمامی گروه های سیاسی در چهارچوب قوانین کشور در این عرصه فراهم شده است.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی صرفا سیاسی نیست، گفت: بخشی از این رقابت ها منطقه ای و محلی است اما بسترها برای حضور و نقش آفرینی تمامی گروه های سیاسی در چهارچوب قوانین کشور در این عرصه فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدتقی شاهچراغی روز پنجشنبه 25 ابان ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: وزارت کشور براساس راهبرد و فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخابات پیش رو چهار اصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را در دستور کار قرار داده است و برنامه ریزی و اقدامات اجرایی ستاد انتخابات حول این محورها انجام می شود.

وی با اشاره به رسالت علما و روحانیت در روشنگری و تبیین موضوعات گفت: علما و خطبای دینی به عنوان محل رجوع و اعتماد مردم نقش موثری در افزایش مشارکت عمومی و همبستگی اجتماعی و فعال کردن گروه های مردمی دارند و برگزاری یک انتخابات باشکوه نیازمند نقش آفرینی همه نخبگان در این عرصه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر حضور گروه های سیاسی در انتخابات فراهم است

بستر حضور گروه های سیاسی در انتخابات فراهم است