مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:512023-11-03سياسي

رییسی: مشکل آب 3500 روستای کشور از ابتدای دولت حل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سیدابراهیم رییسی در افتتاحیه طرح های وزارت نیرو در استان کردستان در بویین بانه اظهار داشت: امیدواریم تمام آنچه از خدمات انجام شده مورد عنایت حق تعالی قرار گیرد و به تمام کسانی که سهمی در اجرای این طرح های اثرگذار داشته اند توفیق عنایت کند.

وی گفت: 10 طرح بزرگ در استان اجرا شده که هر کدام در جای خود بسیار اثربخش است چه دو سدی که امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد و چه کارهایی که در مورد تصفیه خانه ها انجام گرفته است و چه آب دریاچه بسیار زیبای مریوان و کارهای اساسی که در حوزه فاضلاب انجام گرفته است.

رییس جمهور افزود: مجموعه طرح های آب، فاضلاب و برق که انجام شده در جهت رفاه حال مردم است، بدون تردید با عدد و رقمی که اعلام شده 50 درصد از تنش آبی با اجرای این طرح ها رفع شده است که این موجب خرسندی ماست باید از دست اندرکاران حوزه آب، فاضلاب و برق تشکر کنم.

وی خاطرنشان کرد: دولت امروز در جایگاهی قرار دارد که باید تلاش کند علی رغم کمبود نزولات آسمانی با مدیریت صحیح آب را به دست مشترکین برساند و این کار صورت می گیرد و طی دو سال اخیر با مدیریت جهادی وزیر نیرو مدیریت آب و برق مردم احساس کمبود آب نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: مشکل آب 3500 روستای کشور از ابتدای دولت حل شده است

رییسی: مشکل آب 3500 روستای کشور از ابتدای دولت حل شده است