مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-28سياسي

نظارت جدی بر محاکم در دستور کار دیوان عالی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور در هشتمین جلسه شورای معاونین دیوان عالی کشور با بیان روایتی از امیرالمؤمنین علیه السلام اظهار داشت: - رییس دیوان عالی کشور در هشتمین جلسه شورای معاونین دیوان عالی کشور گفت: طی 2 ماه گذشته از تمامی شعب دیوان عالی کشور و دفاتر آن ها در مرکز بازدید به عمل آمد و آسیب های موجود احصا شده و در دست بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور در هشتمین جلسه شورای معاونین دیوان عالی کشور با بیان روایتی از امیرالمؤمنین علیه السلام اظهار داشت: در سپردن مسئولیت ها به افراد باید دقت زیادی کرد و از افراد مؤمن، امین و کاردان و توانمند استفاده نمود و امور را به عنوان امانت به دست اهلش سپرد.

رییس دیوان عالی کشور در ادامه با اشاره به بمباران وحشیانه مردم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس تصریح نمود: مردم غزه گرفتار در آتش و خون هستند و در شرایط سختی به سر می برند، ان شاءالله نصرت الهی هر چه زودتر تحقق یابد و ریشه اسراییل غاصب، این غده سرطانی هر چه زودتر کنده شود.

حجت الاسلام منتظری در این جلسه با اشاره به بازدید خود از تمامی شعب و دفاتر دیوان عالی کشور در مرکز، عنوان کرد: طی دو ماه گذشته از تمامی شعب دیوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی بر محاکم در دستور کار دیوان عالی کشور

نظارت جدی بر محاکم در دستور کار دیوان عالی کشور