مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-04سياسي

حضور 80 دانشگاه ایران در رتبه بندی دانشگاه های کشورهای گروه دی هشت


تعداد دانشگاه های حاضر در رتبه بندی دانشگاه های کشورهای گروه دی هشت، نشان می دهد کشورهای ترکیه، جمهوری اسلامی ایران و پاکستان و اندونزی بیشترین تعداد دانشگاههای حاضر در رتبه بندی را داشته اند.

- رییس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام گفت: نتایج رتبه بندی دانشگاه های کشورهای گروه دی هشت 2020 نشان می دهد کشورهای ترکیه، جمهوری اسلامی ایران و پاکستان و اندونزی بیشترین تعداد دانشگاه های حاضر در رتبه بندی را دارند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر سید احمد فاضل زاده بیان کرد: به منظور رتبه بندی دانشگاه های کشورهای گروه دی هشت، اطلاعات پژوهشی 1622 سازمان از کشورهای عضو گروه در پایگاه اطلاعاتی این سایت/ InCites در فاصله سال های 2020-2018 بررسی شده است.

از بین این سازمان ها، دانشگاه هایی که بیش از 150 مدرک را در این بازه زمانی منتشر کرده بودند جامعه هدف رتبه بندی را تشکیل دادند.

تعداد دانشگاه هایی که این شرایط را داشتند 496 دانشگاه بود که در رتبه بندی سال 2022 حضور یافتند.

وی افزود: تعداد دانشگاه های حاضر در رتبه بندی دانشگاه های کشورهای گروه دی هشت، نشان می دهد کشورهای ترکیه، جمهوری اسلامی ایران و پاکستان و اندونزی بیشترین تعداد دانشگاههای حاضر در رتبه بندی را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 80 دانشگاه ایران در رتبه بندی دانشگاه های کشورهای گروه دی هشت

حضور 80 دانشگاه ایران در رتبه بندی دانشگاه های کشورهای گروه دی هشت