مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-06سياسي

ثبت نام 37نفر در نخستین روز نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان


از نخستین ساعات آغاز ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور تا پایان فرصت ثبت نام روز یکشنبه، 37 نفر ثبت نام کردند.

- از نخستین ساعات آغاز ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور تا پایان فرصت ثبت نام روز یکشنبه، 37 نفر ثبت نام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور یکشنبه شب با حضور در برنامه صف در صداوسیما با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان از ساعت 8 صبح روز گذشته و ادامه آن به مدت هفت روز خاطرنشان کرد: داوطلبان محترم یا نمایندگان شان که از طرف داوطلب این ماموریت را دارند باید مکتوب معرفی بشوند و حضور پیدا بکنند، آخرین آماری که گرفتم، 37 نفر ثبت نام کردند که به نسبت دوره قبل حدود 10 نفر اضافه شدند.

تا ساعت 13 بعد از ظهر یکشنبه هم تعداد 27 نفر با مراجعه به فرمانداری های سراسر کشور، فرمانداری قم و همچنین ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور، اقدام به ثبت نام برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری کرده بودند.

ثبت نام مجلس شورای اسلامی غیرحضوری بود، اما ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری، حضوری است.

علاوه بر وزارت کشور در تهران و فرمانداری های سراسر کشور، پیش بینی های لازم در فرمانداری قم نیز انجام شده است، زیرا بخشی از نمایندگان خبرگان به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 37نفر در نخستین روز نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان

ثبت نام 37نفر در نخستین روز نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان