مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-02سياسي

برگزاری نشست بررسی قطع بمباران و بازسازی غزه در چهلم بمباران بیمارستان المعمدانی


در چهلم بمباران بیمارستان المعمدانی در نشستی در تهران با حضور روسای شوراهای شهر و شهرداران شهرهایی که شورا ندارند برگزار می شود تا فکر شود چگونه به قطع این بمباران های وحشیانه و بازسازی منطقه غزه کمک کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در چهلم بمباران بیمارستان المعمدانی در نشستی در تهران با حضور روسای شوراهای شهر و شهرداران شهرهایی که شورا ندارند برگزار می شود تا فکر شود چگونه به قطع این بمباران های وحشیانه و بازسازی منطقه غزه کمک کنیم.

از روسای شهرهای کشور و مراکز استان دعوت می کنیم تا در این کنفرانس مهم بین المللی حضور داشته باشند.

مهدی چمران امروز 11 آبان ماه، در اختتامیه شصت ونهمین نشست مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان ها که در محل صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هرچه در مورد غزه صحبت کنیم کم است، بلکه باید به صورت عملی وارد شویم و به فریاد این مظلومانی که هر روز زیر بمباران هستند کمک شود.

وی افزود: متاسفانه با وجود اینکه مردم کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا، فرانسه، آلمان، استرالیا و کانادا و هم چنین کشورهای اسلامی در حمایت از غزه و فلسطین به میدان آمدند و حمایت های واقعی داشتند، اما برخی کشورهای اسلامی هنوز واقعا حرکتی انجام ندادند یا اگر حرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست بررسی قطع بمباران و بازسازی غزه در چهلم بمباران بیمارستان المعمدانی

برگزاری نشست بررسی قطع بمباران و بازسازی غزه در چهلم بمباران بیمارستان المعمدانی