مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-04بين الملل

راهپیمایی حامیان فلسطین در اروپا و آمریکا


گروهی از معترضان در لندن و آتن و دیگر شهرهای اروپایی در حمایت و همبستگی با فلسطینی ها در خیابان ها حضور یافته و خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، گردهم آیی لندن در داخل ایستگاه کینگز کراس و به صورت تحصن انجام شد و سپس پلیس از جمعیت خواست تا این مکان را ترک کنند.

با این حال آنها همچنان به تجمع خود در حمایت از فلسطین ادامه داده و شعار بمباران غزه را متوقف کنید سر دادند و بعد به سوی ایستگاه اوستون رفتند.

حامیان فلسطین در مسیر خود شعارهایی سر دادند و خواستار آتش بس شده و افرادی که سوار بر خودرو بودند، با بوق زدن در این تجمع حمایتی شرکت کردند.

زمانی که حامیان فلسطین به ایستگاه اوستون رسیدند، مردی که گمان می رفت حامی رژیم صهیونیستی باشد تلاش کرد تا مانع ورود آنها شود و یکی از پلاکارت های حامی فلسطین را از دست آنها بگیرد.

راهپیمایی حامیان فلسطین در آتن در جریان این درگیری، یک حامی فلسطین که تلاش می کرد تا از پلاکارت خود محافظت کند، توسط افسران پلیس دستگیر شد.

تجمعات حامی فلسطین در شرایطی برگزار می شود که ارتش رژیم صهیونیستی حملات هوایی و زمینی خود را علیه نوار غزه تشدید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی حامیان فلسطین در اروپا و آمریکا

راهپیمایی حامیان فلسطین در اروپا و آمریکا