مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-17اقتصادي

زمان دقیق اولین موج پاییزی بارش ها در ایران


اردکانی پدر علم هواشناسی ایران بیان کرد: ولی هفته آینده موج بارشی نسبتا خوبی وارد کشور می شود که می توان گفت اولین موج پاییزی برای ماه آذر است که بارندگی نسبتا خوبی دارد و همه ایران را تا اندازه ای تخت تاثیر قرار خواهد داد.

- جی پلاس ؛ تسنیم نوشت: پدر علم هواشناسی ایران با اشاره به ورود اولین موج پاییزی به کشور گفت: با وجود بارش های خوب آذرماه، اما کاهش بارندگی در پاییز امسال جبران نمی شود.

احتمالا جدیدترین پیش بینی اشتباه سازمان هواشناسی کشور مربوط به پیش بینی آغاز بارش های فرانرمال از ابتدای آبان ماه امسال بوده است.

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای درباره بارش ها اعلام کرد: بر اساس داده های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی، بارش های فرانرمال از اوایل ماه جاری (آبان) آغاز می شود، ضمن این که میزان بارندگی های کشور 20درصد بیشتر از میانگین 30ساله بوده است.

سال گذشته پس از پایان هفته چهارم پاییز در 12 استان کشور حتی یک قطره باران هم نباریده بود و میانگین بارش حدود 10 استان نیز کمتر از یک میلی متر بود.

این در حالی است که از ابتدای سال زراعی تا پایان هفته چهارم پاییز فقط بارش در یک استان جنوبی صفر بوده و بارندگی های پاییز در 30 استان شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان دقیق اولین موج پاییزی بارش ها در ایران

زمان دقیق اولین موج پاییزی بارش ها در ایران