مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-07پزشكي

دستاوردهای علمی نباید محدود به مرزها باشد


مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه نگاه ها در حوزه علم نباید محدود به مرزها باشد، اظهار کرد: دستاوردهای علمی نباید محدود به مرزها باشد و مالکیت معنوی دستاوردهای علمی می بایست در سطح جهان به مشارکت گذاشته شود و .

- مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه نگاه ها در حوزه علم نباید محدود به مرزها باشد، اظهار کرد: دستاوردهای علمی نباید محدود به مرزها باشد و مالکیت معنوی دستاوردهای علمی می بایست در سطح جهان به مشارکت گذاشته شود و در راستای خدمت به بشر به کار گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین نیکنام در مراسم تقدیر از نخبگان و فرهیختگان علوم پایه پزشکی که صبح امروز، سه شنبه 16 آبان در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ها در حوزه علم نباید محدود به مرزها باشد؛ محدود نبودن دیدگاه ها در تمام عرصه های علمی وجود دارد اما این موضوع در عرصه پزشکی و سلامت بارز است.

وی ادامه داد: دستاوردهای علمی نباید محدود به مرزها باشد و مالکیت معنوی دستاوردهای علمی می بایست در سطح جهان به مشارکت گذاشته شود و در راستای خدمت به بشر به کار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای علمی نباید محدود به مرزها باشد

دستاوردهای علمی نباید محدود به مرزها باشد