مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-04سياسي

دستگاه های اجرایی برتر آذربایجان غربی در جشنواره شهید رجایی مشخص شدند


آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر آذربایجان غربی در سال 1401 در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان برگزار گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر آذربایجان غربی در سال 1401 در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان برگزار گردید.

در این مراسم حسین سپهری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی هدف جشنواره شهید رجایی را ترویج فرهنگ خدمات رسانی به مردم و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات از سوی دستگاه های اجرایی بیان نمود و اظهار داشت: شهید رجایی نماد خدمت رسانی به مردم است و این مراسم در واقع فرصتی است برای تقدیر از زحمات خدمتگذاران به مردم است.

وی تصریح کرد: در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تلاش شده دقت لازم لحاظ شود و ارزیابی دقیق، منصفانه، به حق و بدون سوء نیت و به درستی انجام گیرد، به طوری که نتایج این ارزیابی ها در جامعه ملموس و منطبق بر واقعیت باشد.

سپهری افزود: در این راستا برخی دستگاه ها و نهادها که در فرایند ارزیابی شرکت ندارند ولی عملکرد مثبتی برای خدمات رسانی به مردم داشتند در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: ارزیابی انجام شده در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی، شامل 16 شاخص عمومی که مشترک بین همه دستگاهاست و 584 شاخص اختصاصی که متناسب با ماموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برتر آذربایجان غربی در جشنواره شهید رجایی مشخص شدند

دستگاه های اجرایی برتر آذربایجان غربی در جشنواره شهید رجایی مشخص شدند