مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-04سياسي

ضرورت تسهیل گری در جذب سرمایه گذار برای مناطق آزاد بانه و مریوان


نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با تاکید بر ضرورت تسهیل گری در جذب سرمایه گذار برای مناطق آزاد بانه و مریوان، گفت: شاهد آهنگ توسعه و برنامه ریزی همه جانبه و در تمام عرصه ها در سطح استان هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهزاد رحیمی عصر امروزدر شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: مصوبات خوبی در سفر دور روزه رییس جمهور و هیئت دولت برای کردستان رقم خورده که قطعا بستر توسعه همه جانبه در این استان را فراهم می سازد.

وی خاطرنشان کرد: شاهد آهنگ توسعه و برنامه ریزی همه جانبه و در تمام عرصه ها در سطح استان هستیم که مناطق آزاد یکی از این دستاوردهاست که البته با تاخیر تحقق پیدا کرده است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: موانع و بروکراسی اداری در اخذ مجوزها و دریافت تسهیلات یکی از چالش های جدی در حوزه جذب سرمایه گذاری است که باید این موانع برداشته شود.

وی تصریح کرد: جذب و دعوت سرمایه گذاران و سوق دادن آنها به سمت مناطق آزاد با در نظر گرفتن بسته های تشویقی و مشوق ها باید در دستور کار قرار گیرد.

رحیمی اذعان کرد: در ابعاد کلان مناطق آزاد که توجه آن به جذب افراد شاخص چه در حوزه سرمایه گذاران داخلی و خارجی است باید برای این افراد هم مشوق های خاص مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسهیل گری در جذب سرمایه گذار برای مناطق آزاد بانه و مریوان

ضرورت تسهیل گری در جذب سرمایه گذار برای مناطق آزاد بانه و مریوان