مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-18دانش

گفتگوهای علمی در دانشگاه ها عامل تحول علوم انسانی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به نقش اساتید و پژوهشگران در شکل دهی به مباحثات و گفتگوهای علمی در دانشگاه ها به عنوان عوامل محرک در تحول علوم انسانی تأکید کرد و خواستار تقویت این نوع از مباحثات شد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به نقش اساتید و پژوهشگران در شکل دهی به مباحثات و گفتگوهای علمی در دانشگاه ها به عنوان عوامل محرک در تحول علوم انسانی تأکید کرد و خواستار تقویت این نوع از مباحثات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در دیدار با مدیر و تعدادی اعضا هیات امنای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم نسبت به مقام شامخ علامه محمد تقی مصباح یزدی ادای احترام کرد و یاد و خاطر ایشان را گرامی داشت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین به تبیین تلاش های این شورا در ارتقاء و تحول علوم انسانی با رویکرد اسلامی و زحمات مسئولین مربوطه پرداخت و اظهار داشت: سی سال پیش مرحوم علّامه مصباح به این موضوع توجه داشت و به نوعی فناوری نرم اسلامی سازی علوم انسانی را پایه ریزی کرد.

وی به نقش اساتید و پژوهشگران در شکل دهی به مباحثات و گفتگوهای علمی در دانشگاه ها به عنوان عوامل محرک در تحول علوم انسانی تأکید کرد و خواستار تقویت این نوع از مباحثات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوهای علمی در دانشگاه ها عامل تحول علوم انسانی

گفتگوهای علمی در دانشگاه ها عامل تحول علوم انسانی