مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-23سياسي

اندیشه ناب مقاومت ناجی مردم فلسطین است


نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آنچه که می تواند این امت را نجات دهد اندیشه ناب مقاومت است، گفت: این مقاومت بدون ایمان به سنت های الهی امکان پذیر نیست و بی معناست، - ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آنچه که می تواند این امت را نجات دهد اندیشه ناب مقاومت است، گفت: این مقاومت بدون ایمان به سنت های الهی امکان پذیر نیست و بی معناست، سنت هایی که می گوید جهاد کنید، صبر داشته باشید و مؤمن به اراده خداوند باشید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد، امروز (یکم آبان ماه) در مراسم استقبال از پیکرهای 22 شهید تازه تفحص شده در مرز شلمچه، گفت: در روایت آمده با اولین قطره خون شهید خداوند 8 پاداش به شهید عطا می کند که بخشیدن همه گناهان او غیر از حق الناس، نشان دادن جایگاه او در بهشت، نظر کردن شهید به وجه الله از جمله این پاداش ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به خاطرات شهدای دفاع مقدس از سردار باقرزاده خواست که دست به قلم شود و خاطرات خود در مدت این چهل و پنج سال را بنویسد.

موسوی فرد با اشاره به اتفاقات منطقه و عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: اگر دشمنی به خانه، خاک و ناموس یک کشور حمله کند در مواجهه با آن باید به دو روش سازش و مقاومت عمل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه ناب مقاومت ناجی مردم فلسطین است

اندیشه ناب مقاومت ناجی مردم فلسطین است