مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-14حوادث

هشدار رییس پلیس راهور ایلام به رانندگان خودروهای شوتی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: رانندگان متخلف بدانند که از دید پلیس پنهان نیستند و باید منتظر برخوردهای متناسب با رفتارهای پر خطرشان برابر قانون باشند.

- سرهنگ علی احمد شاوردی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، ظهر سه شنبه 23 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: رانندگان متخلف بدانند که از دید پلیس پنهان نیستند و باید منتظر برخوردهای متناسب با رفتارهای پرخطرشان برابر قانون  باشند.

  وی افزود: پلیس با رانندگانی که در ارکان اصلی خودروی خود تغییراتی به وجود آوردند و قانون را نادیده گرفتند و حادثه ساز هستند برخورد قاطع و جدی دارد و به هیچ عنوان از کوچکترین خطای آنها گذشت نخواهند کرد.

رییس پلیس راهور استان ادامه داد: برابر قانون هر خودرویی به هر شکل و به هر بهانه تخلفی داشته باشد، می بایستی با متخلف برخورد صورت گیرد، خودروهای شوتی با سرعت غیرمجاز از مصادیق اصلی تخلفات حادثه ساز است و به آن نمره منفی تعلق می گیرد و در سوابق رانندگان نیز ثبت می شود.

  وی یادآور شد: متاسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب می رسانند و این موضوع مطالبه به حق شهروندان است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان ها و جاده ها تردد می کنند، ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس پلیس راهور ایلام به رانندگان خودروهای شوتی

هشدار رییس پلیس راهور ایلام به رانندگان خودروهای شوتی