مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-26اقتصادي

تاکید بر تسریع اجرایی شدن توافقات ایران و عمان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات


در راستای پیگیری تفاهم نامه همکاری های مشترک با کشور عمان وزیر ارتباطات به مسقط رفت و روز چهارشنبه در دیدار با وزیر ارتباطات و حمل و نقل عمان بر ضرورت تسریع در اجرایی شدن توافقات دو طرف در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف توسعه مناسبات دو کشور تأکید کردند.

- در راستای پیگیری تفاهم نامه همکاری های مشترک با کشور عمان وزیر ارتباطات به مسقط رفت و روز چهارشنبه در دیدار با وزیر ارتباطات و حمل و نقل عمان بر ضرورت تسریع در اجرایی شدن توافقات دو طرف در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف توسعه مناسبات دو کشور تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر هفته جاری بود که وزیر ارتباطات به منظور پیگیری تفاهمنامه همکاری های مشترک با کشور عمان در محورهایی چون زیرساخت، پست، پست بانک، فناوری اطلاعات و فضایی، به مسقط رفت و گفته شد سعیدبن حمود المعولی، وزیر ارتباطات و حمل نقل عمان دیدار می کند.

این دیدار به منظور پیگیری تفاهمنامه همکاری های مشترک در حوزه های مختلفی است که در اردیبهشت ماه امسال در تهران میان این دو وزیر امضا شده بود.

پیش از این دیدار، گروه های کاری دو کشور در نشست هایی کارشناسی پیرامون تدوین جزییات محورهای این همکاری به بحث و گفت و گو می نشینند تا سند همکاری های مشترکی میان وزرای ارتباطات ایران و عمان امضا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تسریع اجرایی شدن توافقات ایران و عمان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاکید بر تسریع اجرایی شدن توافقات ایران و عمان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات