مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-29سياسي

اعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در فارس


مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس با بیان اینکه از 7 الی 13 آبان ماه به نام هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است، به تشریح برنامه های این هفته در سطح استان پرداخت.

- ایسنا/فارس مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس با بیان اینکه از 7 الی 13 آبان ماه به نام هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است، به تشریح برنامه های این هفته در سطح استان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس توانا امروز، 7 آبان در جمع خبرنگاران گفت: در تقویم کشورمان 8 آبان ماه مصادف با سالروز شهادت دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده است که حضرت امام خمینی(ره) از او به عنوان رهبر ما یاد کردند لذا این روز به عنوان روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در آموزش و پرورش از 7 الی 13 آبان ماه هم به نام هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است که به همین مناسبت برنامه های مختلفی با رویکردهای تبیینی و تبلیغی در سطح استان فارس همزمان با کشور برگزار می شود.

توانا با بیان اینکه به واسطه سالروز شهادت سه دانش آموز در حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) فعالیت های ویژه هفته بسیج دانش آموزی استان فارس امسال از 4 آبان ماه آغاز شده است، گفت: مهم ترین اهداف برنامه های این هفته، نشاط آفرینی و افزایش خودباوری ملی و امیدآفرینی در دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در فارس

اعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در فارس