مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-09فناوري

پروژه فیبر نوری FTHH منازل و کسب و کارهای ساوه افتتاح شد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به ساوه طرح ملی فیبر نوری FTTH منازل و کسب و کارها در این شهرستان را افتتاح کرد.

- ایسنا/مرکزی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به ساوه طرح ملی فیبر نوری FTTH منازل و کسب و کارها در این شهرستان را افتتاح کرد.

نماینده شرکت شاتل در ساوه، 18 آبان ماه در حاشیه افتتاح این پروژه به ایسنا گفت: شرکت شاتل با مشارکت شهرداری ساوه پروژه فیبر نوری و تست سرعت FTTH با پوشش صددرصدی را در این شهرستان اجرایی کرده است که از زیرساخت تا منزل مشترکین به طور مستقیم متصل می شود و سرعت آن 70 الی 80 برابر اینترنتی است که هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد.

امیراحمد جمال افزود: شبکه فیبر نوری تا منزل یا FTTH فناوری جدیدی است که با استفاده از فیبر نوری، سرویس های ارتباطی و سرویس های بر بستر دیتا، با سرعت بسیار بالاتر از کابل های مسی در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اینترنت فیبر نوری نوعی از اتصال به پهنای باند اینترنت است که تجربه سرعتی از 100 تا 1000 مگابیت بر ثانیه را با حداکثر کیفیت رقم می زند.

وی با اشاره به اینکه این فناوری دارای دو ویژگی منحصر به فرد است، گفت: در این فناوری تبادل داده ها به صورت لیزری انجام می شود از این رو هیچ گونه نویز یا اختلالی در تبادل داده در این بستر وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه فیبر نوری FTHH منازل و کسب و کارهای ساوه افتتاح شد

پروژه فیبر نوری FTHH منازل و کسب و کارهای ساوه افتتاح شد