مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:512023-10-25سياسي

مشت های کوچک گره کرده در حمایت از کودکان غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسینیه امام خمینی(ره) امروز یک سر شور و فریاد بود و مملو از مشت های گره کرده کوچک و شاید هم بغض های در گلو نشسته! از 5 ساله تا 13 ساله برای حمایت از کودکان مظلوم غزه به اینجا آمده بودند، عده ای در کنار مربیان کانون پرورش فکری منتظر ایستاده بودند تا روی صورت و کف دستشان پرچم غزه نقاشی شود و گروهی هم با عروسک های کانون عکس یادگاری می گرفتند و همراه او شعار غزه زنده است و مرگ بر اسراییل سر می دادند و دل ها را از این همه سادگی و صفا با خود می بردند تا نابودی همیشگی دنیای ظلم.

     شعار که می دادند از آن حس خالص و غیرتمندانه شان به وجد می آمدی، کوچک بودند اما محکم و بزرگ چون سرو و چه زیبا و رسا همراه مجری سرودهای حماسی  را زمزمه می کردند گویا شب عملیات بیت المقدس است و آنها آماده برای خط مقدم.

حسینیه امام(ره) امروز به خود می بالید به خاطر مهمان های پاک و زلال زلالش و من خبرنگار دلم می خواست تمام این لحظه ها را ضبط کنم با ثبت شور و شوق بچه ها.

امروز طنین پرتپش مرگ بر اسراییل از زبان این دخترکان و پسرکان نشان داد قلب ایران زنده است و جوان؛ شاداب و قدرتمند و این همان چیزی است که استکبار از آن هراس دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشت های کوچک گره کرده در حمایت از کودکان غزه

مشت های کوچک گره کرده در حمایت از کودکان غزه