موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-14سياسي

کارشناس رسانه: امروز رسانه های بیگانه در دادگاه جهانی قرار گرفته اند


رییس اندیشکده راهبردی رسانه بیان کرد: امروز رسانه ای که می توانست به تهدیدی برای ایران تبدیل شود، تبدیل به ابزاری علیه صهیونیست ها و غربی ها شده، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه در گفت و گو با دکتر سلمان اکبری پاکرو (کارشناس و فعال حوزه رسانه) و دکتر حمیدرضا حسینی دانا (رییس اندیشکده راهبردی رسانه و فضای مجازی و کارشناس رسانه) به بررسی مدل های تولید پیام در رسانه های بیگانه و کلی گویی ها به بهانه استناد به جزییات محدود پرداخت.

چارچوب بندی ذهن مخاطب برای یک خروجی مشخص حمیدرضا حسینی دانا رییس اندیشکده راهبردی رسانه و فضای مجازی و کارشناس رسانه اظهار کرد: رسانه های بیگانه دائما رویدادهای داخل ایران یا مرتبط با ایران در فضای بین الملل را دنبال می کنند و هر لحظه تلاش می کنند که فضا را در دست بگیرند.

بدین منظور از انواع تاکتیک ها بهره می گیرند که از تاکتیک های پرتکرار آنها می توان به چارچوب سازی، بیان سابقه، برجسته سازی، حذف و.

نام برد.

آنها با به کارگیری این تکنیک ها به چارچوب بندی ذهن مخاطب می پردازند تا هر پیامی وارد شده به ذهن مخاطب یک خروجی مشخص داشته باشد.

به طور مثال در ذکر اخبار غزه و کودک کشی، هرگاه اسمی از نیروهای مقاومت برده می شود، در ابتدای پیشینه ای از خبر می گویند تا زاویه دید مخاطب را به یک نقطه معط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس رسانه: امروز رسانه های بیگانه در دادگاه جهانی قرار گرفته اند

کارشناس رسانه: امروز رسانه های بیگانه در دادگاه جهانی قرار گرفته اند