مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-16سياسي

پناهیان: در آخرالزمان، جنگ با مسجد و دستاوردهای آن است


پناهیان با بیان اینکه مسجد می تواند قدرت عظیم الهی را در مقابل سیطره ظلم نشان دهد، گفت: اصل بحث تربیتی ما در مسجد است و ما در حال حاضر پیوند مباحث تربیتی با مسجد را در غزه و عملیات طوفان الاقصی می بینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نشست تخصصی کانون های تربیت محور مساجد استان تهران با حضور حجت الاسلام احمد پناهیان در ستاد کانون های مساجد تهران برگزار می شود.

مسأله اصلی فلسطین مسجد است حجت الاسلام پناهیان در این نشست گفت: این روزها از طرفی شاهد حرمت شکنی در طول تاریخ اسلام نسبت به مقدمات موحدین و مسجد الاقصی هستیم و از طرفی نیز شاهد یکی از ممتازترین و برجسته ترین نبردهای پیروزمندانه مدافعین مسجد و احیاگران امر حق هستیم.

وی با بیان اینکه مسأله اصلی فلسطین مسجد است، خاطرنشان کرد: اگر مقاومت اسلامی با این سرسختی مقابل جریان زیاده خواهی صهیونیست ها سرکوب می شود به خاطر مسجد الاقصی است.

توهین های فزاینده صهیونیست ها به مسجد الاقصی علت اصلی طوفان الاقصی پناهیان با بیان اینکه مسجد می تواند قدرت عظیم الهی را در مقابل سیطره ظلم نشان دهد، اظهار داشت: اصل بحث تربیتی ما در مسجد است و ما در حال حاضر پیوند مباحث تربیتی با مسجد را در غزه و عملیات طوفان الاقصی می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: در آخرالزمان، جنگ با مسجد و دستاوردهای آن است

پناهیان: در آخرالزمان، جنگ با مسجد و دستاوردهای آن است