مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-14بين الملل

تلاش های ایلهان عمر برای تصویب لایحه ضد صهیونیستی در آمریکا


اولین لایحه مسدود سازی ارائه تسلیحات آمریکایی به رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه توسط یکی از نمایندگان دموکرات زن حامی فلسطین در آمریکا ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایلهان عمر نماینده دموکرات ایالت مینه سوتای آمریکا قرار است که روز چهارشنبه در اقدامی بی سابقه از ابتدای آغاز جنگ غزه، لایحه قانونی را جهت مخالفت با بسته حمایتی چند میلیون دلاری تجهیزات بمب آمریکا برای رژِیم صهیونیستی ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهاف پست این خبر از سوی یک منبع موثق که نخواسته نامش افشا شود، عنوان شده است و به عنوان اولین چالش کنگره آمریکا در برابر سیاست های حمایت بی وقفه نظامی دولت بایدن از رژیم صهیونیستی محسوب می شود و در بحبوحه کارزار نظامی مرگبار رژیم نتانیاهو درغزه ارائه می شود.

ایلهان عمر تا روز چهارشنبه، لایحه ای با نام قطعنامه عدم تایید را با حمایت گروهی از نمایندگان دموکرات ارائه خواهد کرد که در آن طرح مربوط به فروش 320 میلیون دلاری کیت های هدایت دقیق بمب را نشانه گرفته است.

در صورتی که هم مجلس سنا هم مجلس نمایندگان آمریکا این لایحه را به مرحله تصویب برسانند، دولت بایدن دیگر قادر به انتقال کیت های مورد نظر به عنوان تجهیزات بمب به تل آویو جهت استفاده علیه حماس نخواهد بود، مگر آنکه رییس جمهور جو بایدن بتواند در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های ایلهان عمر برای تصویب لایحه ضد صهیونیستی در آمریکا

تلاش های ایلهان عمر برای تصویب لایحه ضد صهیونیستی در آمریکا