مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-01اقتصادي

افزایشی شدن فرایند عرضه و خرید برنج در بازار بورس


مدیر بازارهای مالی بورس کالای ایران، روند عرضه و خرید برنج در بازار بورس کالای ایران را از سه سال گذشته تاکنون رو به رشد و امیدوار کننده اعلام کرد.

- ایسنا/مازندران مدیر بازارهای مالی بورس کالای ایران، روند عرضه و خرید برنج در بازار بورس کالای ایران را از سه سال گذشته تاکنون رو به رشد و امیدوار کننده اعلام کرد.

جواد فلاح روز چهارشنبه، 10 آبان ماه در حاشیه نخستین روز از معاملات برنج در چهارمین سال عرضه این محصول در بورس کالای ایران به خبرنگار ایسنا گفت: خوشبختانه در سه سال گذشته عملکرد عرضه برنج در بورس کالا، هم کشاورز و فروشنده ها که اقدام به فروش داشتند وهم تعداد خریدار این محصول اضافه شده و در چهارمین سال عرضه برنج طارم مازندران انتظار افزایش چند برابری آن دور از انتظار نیست.

وی افزود: در مدلی که برنج در شروع معاملاتی آن پس از پایان برداشت آن در سال جاری شروع شده در قالب اوراق گواهی سپرده کالایی است.

مدیر بازارهای مالی بورس کالای ایران با اشاره به اینکه فروشنده های برنج به هر اندازه و دفعات می تواند اقدام به عرضه برنج داشته باشد، تصریح کرد: خریداران و مصرف کننده ها نیز بدون واسطه می توانند به صورت برخط وهمزمان یا از طریق کارگزار خودشان به بازار بورس دسترسی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایشی شدن فرایند عرضه و خرید برنج در بازار بورس

افزایشی شدن فرایند عرضه و خرید برنج در بازار بورس