مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-19سياسي

حضرت زینب (س) با حضور اثرگذار اجتماعی و سیاسی، حماسه ای بزرگ در جهان رقم زد


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: حضرت زینب کبری(س) بانویی است که با حضور اثرگذار اجتماعی و سیاسی، حماسه ای بزرگ را در جهان رقم زد و توانست پیام واقعه عاشورا را به جهانیان انتقال دهد.

- حضرت زینب (س) با حضور اثرگذار اجتماعی و سیاسی، حماسه ای بزرگ در جهان رقم زد ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: حضرت زینب کبری(س) بانویی است که با حضور اثرگذار اجتماعی و سیاسی، حماسه ای بزرگ را در جهان رقم زد و توانست پیام واقعه عاشورا را به جهانیان انتقال دهد.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، شخصیت حضرت زینب(س) را الگوی زنان برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف نظام خانواده و نظام اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: مهمترین و برجسته ترین ویژگی حضرت زینب(س) این است که وی هم از جانب پدر و هم از جانب مادر ارث معنوی برده اند.

وی با بیان اینکه حضرت زینب کبری(س) با الگوگیری از مادرش حضرت فاطمه زهرا(س) تقویت پیوند اجتماعی را دنبال کرد، اضافه کرد: حضرت فاطمه(س) در دوران حیاتش تلاش داشت بین مردم جامعه نبوی و علوی یک پیوند، ارتباط و عُلقه اجتماعی ایجاد کند و حضرت زینب(س) نیز در طول حیات خود به دنبال ایجاد پیوند اجتماعی، وحدت و همبستگی بین مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زینب (س) با حضور اثرگذار اجتماعی و سیاسی، حماسه ای بزرگ در جهان رقم زد

حضرت زینب (س) با حضور اثرگذار اجتماعی و سیاسی، حماسه ای بزرگ در جهان رقم زد