مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-15پزشكي

انجمن کلیوی زنجان 463 بیمار دیالیزی دارد


مدیر انجمن کلیوی زنجان تعداد پرونده های تشکیل شده در انجمن را 2 هزار و 150 مورد اعلام کرد و گفت: 463 نفر از این تعداد در مرحله دیالیز قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی، مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به تشکیل 2 هزار و 150 پرونده از ابتدای تنجمن اشاره و اظهار کرد: این پرونده ها مربوط به بیماران زنجان و شهرستان های تابعه است.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان با تاکید بر اینکه 100 درصد موارد اعلامی نیازمندی های بیماران توسط مددکاران در این انجمن تامین می شود، تصریح کرد: حمایت ساختاری از بیماران برای پیشگیری از ورود بیماران به چرخه بیماری از جمله دیالیز از افتخارات مجموعه است.

وی تعداد بیماران خارج شده از چرخه ورود به بیماری کلیوی از جمله دیالیز را یک هزار و 700 نفر اعلام کرد و گفت: در این راستا با پیوند هم بیماران از چرخه دیالیز خارج می شوند.

طهماسبی به روند افزایشی نوع و آمار بیماری ها از جمله فشار خون اشاره و تاکید کرد: این روند نوعی هشدار محسوب می شود، لذا اطلاع رسانی برای الگوی زندگی مناسب باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان به غربالگری بیماران در کلینیک انجمن اشاره و تصریح کرد: این غربالگری شامل تشخیص و مراقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن کلیوی زنجان 463 بیمار دیالیزی دارد

انجمن کلیوی زنجان 463 بیمار دیالیزی دارد