مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-10سياسي

یک کارشناس رسانه: تمام رسانه های داخلی باید از دنیای پسااسراییل بگویند


رسانه های داخلی اگر می خواهند در زمینه دفاع از مردم فلسطین نقش آفرینی کنند باید در مورد پسا اسراییل صحبت کرده و افکار عمومی را در این خصوص آماده کنند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه در گفت و گو با دکتر علیرضا داودی(کارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه) و دکتر زهیر اصفهانی (کارشناس و فعال رسانه) به بررسی دستورکار فعلی رسانه های بیگانه در انحراف افکار عمومی از پیروزی های جبهه مقاومت پرداخت.

تئوری رسانه ای رسانه های بیگانه در حوزه ی افکارعمومی علیرضا داودی، کارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه اظهار داشت: رسانه های فارسی زبان بیگانه متشکل از 4 رسانه اصلی از جمله بی بی سی فارسی، اینترنشنال، من و تو و صدای آمریکا و 4 رسانه فرعی به ترتیب از دویچه وله شروع می شود به رادیو فردا می رسد و از آن طرف به اقمار آنها کشیده می شود که عمدتا اکنون صحنه گردان آنها، فرداد فرحزاد و مسیح علینژاد، اما نه به مثابه یک رسانه سازمانی بلکه به مثابه اقمار کِشنده ای هستند که معمولا خرده قرائت ها را می سازند و توزیع می کنند.

در خصوص طوفان الاقصی و اتفاقاتی که در محور مقاومت افتاد، در نظم و یا برنامه ای که همیشه در طول روند 4دگردیسی که در یک دهه گذشته داشتند، چرخشی ایجاد شد که این چرخش علی الخصوص با محوریت استفاده از رویداد در میدان و  سپس تبدیل آن به یک تئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس رسانه: تمام رسانه های داخلی باید از دنیای پسااسراییل بگویند

یک کارشناس رسانه: تمام رسانه های داخلی باید از دنیای پسااسراییل بگویند