مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-31اقتصادي

برق دار شدن 15 هزار خانوار روستایی گلستان در دولت سیزدهم


با تلاش های دولت سیزدهم تعداد مشترکان برق در روستاهای گلستان در دو سال اخیر 15 هزار خانوار افزایش یافت.

- سیداحمد موسوی بعداز ظهر سه شنبه 9 آبان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مدت فعالیت دولت سیزدهم تکمیل زیر ساخت های توزیع برق و بهبود خدمات رسانی روستاها از اولویت های شرکت توزیع نیروی برق گلستان بود که سبب افزایش 15 هزار خانوار روستایی به تعداد مشترکان برق استان شد.

وی با بیان اینکه در سایه اقدامات و تلاش های انجام شده از سال 1400 تاکنون همه روستاهای کُددار استان در گستره این استان از روشنایی دائمی برق برخوردارند، گفت: تا قبل از شروع فعالیت دولت سیزدهم 283 هزار و 240 مشترک خانگی برق روستایی در استان وجود داشت که این عدد در حال حاضر با رشد 5.

2 درصدی به 297 هزار و 984 مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: بخش عمده فعالیت شرکت توزیع برق گلستان در دو سال گذشته افزایش مشترکان خانگی، طول شبکه فشار ضعیف و متوسط، تعداد ترانس های برق، اصلاح و به سازی شبکه توزیع و نصب چراغ روشنایی با هدف ساماندهی و توسعه دسترسی بهتر شهروندان و روستاییان به انرژی برق بود.

موسوی با اشاره به اینکه همه هزار و 36 روستای گلستان به شبکه برق دسترسی داشته و از نعمت روشنایی برخوردار هستند، افزود: بر اساس برنامه قرار است سالانه هزار و 300


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق دار شدن 15 هزار خانوار روستایی گلستان در دولت سیزدهم

برق دار شدن 15 هزار خانوار روستایی گلستان در دولت سیزدهم