مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-16فرهنگي

فیلم های آخر هفته تلویزیون با رنگ و بوی کتاب


شبکه های سیما در آخر هفته 40 فیلم روی آنتن می برند که در میان آن ها آثار متعددی با موضوع فلسطین و کتاب خوانی دیده می شود.

- شبکه های سیما در آخر هفته 40 فیلم روی آنتن می برند که در میان آن ها آثار متعددی با موضوع فلسطین و کتاب خوانی دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجشنبه و جمعه 25 و 26 آبان ماه شبکه های تلویزیون به روال معمول آخر هفته ها، فیلم های پرشماری را پخش می کنند که 3 عنوان آن ها جدید و 37 عنوان بازپخشی به شمار می آید.

در این آخر هفته کارگردانان شاخصی چون اورسون ولز، سرجیو لئونه، مرضیه برومند و سیروس الوند در تلویزیون فیلم دارند و آثار مهم و پربیننده ای مثل بازمانده ، کینه و پای چپ من روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی نقطه سیاه محصول 2021 هند از آثار جدید این هفته است که پنج شنبه 25 آبان ماه ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می شود.

این اثر به کارگردانی شاران کوپیستی، به زبان تلوگو ساخته شده و عنوانی از سینمای موسوم به تالیوود در هند به شمار می رود که در کنار بالیوود، بخش اعظم فیلم های سینمای هندوستان را تشکیل می دهند.

نقطه سیاه قصه وکیلی را روایت می کند که باید با فساد سیستماتیک هم در داخل دادگاه و هم در خارج از دادگاه مبارزه کند و در این راه، پلیس فاسد و قدرتمندی در مقابلش قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های آخر هفته تلویزیون با رنگ و بوی کتاب

فیلم های آخر هفته تلویزیون با رنگ و بوی کتاب