مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:052023-10-24اقتصادي

پرونده خرید تضمینی گندم در استان مرکزی بسته شد


مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه مطالبات گندمکاران این استان بطور کامل پرداخت شد، گفت: با پرداخت مطالبات گندمکاران، - ایسنا/مرکزی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه مطالبات گندمکاران این استان بطور کامل پرداخت شد، گفت: با پرداخت مطالبات گندمکاران، عملیات خرید تضمینی گندم در استان به پایان رسید.

محمدرضا گودرزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در سال زراعی 1420-1401در امر خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان مرکزی بالغ بر 255 هزار و 600 تن خرید انجام شد که به نسبت سال 1401 بالغ بر 31 درصد رشد و به نسبت سال 1400 افزون بر 250 درصد رشد داشته است.

وی افزود: این میزان خرید به شکل کامل نیاز استان را در تمام حوزه های مربوطه اعم از گندم و آرد مورد نیاز خبازی ها و نیازهای صنفی تامین می کند و حتی مازاد آن به استان های دیگر یا خارج از کشور صادر خواهد شد و در عین حال این احتمال وجود دارد که برای افزایش کیفیت گندم واردات این محصول نیز انجام شود.

گودرزی با اشاره به اینکه امسال بیش از 10 میلیون و 300 هزار تن گندم در کشور خریداری شده است، گفت: این میزان خرید گندم در کشور فراتر از پیش بینی ها بود و تامین هزینه های خرید آن نیز زمان بر شد، مضافا بر اینکه رقم ابتدای خرید تض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده خرید تضمینی گندم در استان مرکزی بسته شد

پرونده خرید تضمینی گندم در استان مرکزی بسته شد