مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-09بين الملل

اردوغان: اسراییل همه ارزش های انسانی را در نوار غزه زیر پاگذاشت


رییس جمهور ترکیه با انتقاد از سکوت کشورهایی که دم از آزادی می زنند، در قبال جنایات وحشیانه صهیونیست ها تاکید کرد که «ما باید با صدای بلند از ضرورت برقراری آتش بس در غزه سخن بگوییم».

- رییس جمهور ترکیه با انتقاد از سکوت کشورهایی که دم از آزادی می زنند، در قبال جنایات وحشیانه صهیونیست ها تاکید کرد که ما باید با صدای بلند از ضرورت برقراری آتش بس در غزه سخن بگوییم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه امروز(پنجشنبه) طی سخنرانی در شانزدهمین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ازبکستان گفت: ما باید با صدای بلند برای آتش بس در غزه صحبت کنیم.

وی ادامه داد: ما 10 فروند هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه به غزه فرستادیم و اکنون آماده ارسال 2 کشتی حامل کمک ها هستیم.

به نقل از الجزیره، اردوغان عنوان داشت: کشورهایی که همواره درباره آزادی ها صحبت می کنند، اکنون در قبال قتل عامی که اسراییل مرتکب می شود، سکوت اختیار کرده اند.

وی در همین زمینه افزود، رژیم صهیونیستی با نقض همه ارزش های انسانی به بمباران مدارس، مساجد، کلیساها، بیمارستان ها و دانشگاه ها در غزه ادامه می دهد.

اردوغان خاطرنشان کرد، زنان و کودکان 73 درصد از حدود 11 هزار ساکن غزه را تشکیل می دهند که به طرز وحشیانه ای به دست این رژیم کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: اسراییل همه ارزش های انسانی را در نوار غزه زیر پاگذاشت

اردوغان: اسراییل همه ارزش های انسانی را در نوار غزه زیر پاگذاشت