مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:052023-10-31فناوري

نفرات برتر بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در گرگان معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری  دانشجو، حمزه کرایلو مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان در آیین اختتامیه این رقابت ها اظهار کرد: هیات داوران بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت پس از رقابت 114 شرکت کننده از 28 استان، - بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری ارتباطات و اطلاعات با معرفی نفرات برتر در بخش های ششگانه این رقابت ها در گرگان، عصر امروز سه شنبه به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری  دانشجو، حمزه کرایلو مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان در آیین اختتامیه این رقابت ها اظهار کرد: هیات داوران بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت پس از رقابت 114 شرکت کننده از 28 استان، در رشته های فناوری طراحی گرافیک، پردازش ابری، مدیریت سیستم های تحت شبکه، راهکار های نرم افزار برای کسب و کار، فناوری های وب و توسعه نرم افزار های موبایل نفرات برتر برای  عضویت در تیم ملی مشخص شد.

در رشته فناوری طراحی گرافیک، خانم راضیه آقاباباپوربهنمیری از استان قم به مدال طلا دست یافت و آقای امیر امینی جونقانی از استان اصفهان دوم شد و خانم زهرا پاشنه طلا از استان فارس به مدال برنز دست یافت.

در رشته پردازش ابری، آقایان امیر بکایی، علیرضا پورچالی و امیرعلی رباط جزی از استان های اردبیل، قم و مازندران به مقام اول تا سوم دست یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در گرگان معرفی شدند

نفرات برتر بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در گرگان معرفی شدند